Buna !
1)Cateta opusa unghiului cu masura de 30 de grade intr-un triunghi dreptunghic cu ipotenuza de 10 cm. are lungimea de..... .
2) Produsul elementelor multimi ( aveti imaginea mai jos )

P.S. Nu vreau doar rezultatul direct vreau si cum ati rezolvat !

2
Nu stiu decat problema de geometrie...
am rezolvat si ex 2

Răspunsuri

2014-07-17T14:20:55+03:00
A) 5.pentru ca este jumatate din ipotenuza  si b) mai mic sau egal cu 10 deci { 0,1,2,3,4,5,6,7,...10}
Pai A apartine multimii "x mai mic sau egal cu 10" deci tu scrii A{0,1,2,3,4,5,... 10}
aaaaaaaa ms
:) Cu pacere .
eu acolo am vazut ca scrie |x| <_10 (adica modul de x mai mic sau egal decat 10)....., si de vreme ce apartin multimii z , x este intreg dar poate fi si negativ, drept urmare solutia lui Loredanabratu la b) este gresita
da
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-17T14:44:14+03:00
1) vezi schita atasata:
sin 30⁰= \frac{1}{2} =  \frac{cateta}{10}

=> cateta=  \frac{10}{2}   =5

2) analizam
 |x| ≤ 10
Caz 1, pentru x<0 avem Solutia 1:  -x≤10 =>  -10≤ x
Caz 2, pentru x≥0 avem  Solutia 2:  x≤10
si daca  x ∈ Z, avem S₁US₂si obtinem multimea A:
A∈{-10,-9,-8,-7,-6,-5,-4,-3,-2,-1,0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10}
2 5 2