Răspunsuri

2014-07-17T13:50:46+03:00
Scufita rosie este Curajoasa si harnica . Isi iubeste bunicuta si nu se teme de lupul cel rau . Mergand singura in padure pentru ea da dovada de intelegere si ascultare catre mama ei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-17T14:09:39+03:00
Intr-o zi, cand ma plimbam printr-un parculet m-am intalnit cu Cenusareasa.
I-am pus tot felulde intrebari si peste vreo ora m-a invitat la palatsi mi-a aratat toate camerele. M-a servit si cu fursecuri si am ajuns si prietene.
Dar a trebuit sa plec, asa ca mi-am luat ramas bun si am plecat.