ma poate ajuta cineva......

ziua de nastere va fi in acest an intr-o zi de miercuri , ziua bunicului va fi peste 33 de zile de la ziua bunicii. IN CE ZI VA FII ZIUA BUNICULUI ???

luni

marti

miercuri

joi

vineri

sambata

duminica

2

Răspunsuri

2014-07-17T13:31:09+03:00
Cred ca luni
...........
ms
pai numara 33 de zile de joi
ms
adica cred ca marti e ziua bunicului
marti 100%100
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-17T13:51:53+03:00
   Ziua bunicului va fi duminica.
Sper ca te-am ajutat!
Bafta!
1 5 1