Răspunsuri

2014-02-09T15:18:25+02:00
X-nr de bancnote de 5 lei
y-nr de bancnote de 10 lei
x+y=97
5x+10y=755 inmultim prima ecuatie cu -5 si obtinem
-5x-5y=-485
5x+10y=755 prin adunare ne da ca
5y=270
y=54  x=43
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T15:22:52+02:00
Metoda falsei ipoteze:
Presupunem ca sunt doar bancnote de 5 lei.
97x5=485lei
755-485=270lei de la bancnotele de 10lei
270:5=54 a cate 10 lei
97-54=43 a cate 5lei
Proba:
 54x10=540lei
43x5=215lei
540+215=755lei
1 5 1