Răspunsuri

2014-07-17T10:37:20+03:00
Deci 1 cm pe hartă îi revine 2 000 000 cm
1 cm corespunde 20 000 m
1 cm corespunde 20 km
x cm corespunde 312 km
x=312/20
x= 15, 6 cm
x= distanța pe hartă
2 2 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-17T10:44:53+03:00
1 km= 10.000 cm
 2000000 cm= 20 km

1 cm.......................... 20 km
? cm................................312 km
__________________________
x=  \frac{312}{20} = 15,6
2 3 2