Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-17T10:31:37+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Aflăm volumul cubului.
V= l x l x l
V= 4 x 4 x 4
V= 64 m³
V= 64000 dm³= 64 000l
Împărțim această cantitate la 250l/ zi și vom afla câte zile ne este suficientă cantitatea de apă
64 000 : 250 =  256 zile
13 4 13
2014-07-17T10:33:48+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Volumul = 4³
volumul=64 m³
 
64x1.000= 64.000 dm³ 

64.000 dm³= 64.000 litrii

64.000:250=265 de zile
9 4 9