Răspunsuri

2014-07-16T22:01:17+03:00
Un baiat si doua fete se plimbau prin parc.  un-numeral cardinal cu valoare adjectivala
exista vreo intrebare la care tu sa nu raspunzi? Sunt sigura ca ai media zece pe linie!=0
:))) raspund doar la cele care cred eu de cuviinta ;)
dar la scoala ai zece pe linie sau iti arati cunostinte numai in timpul liber si ii surprinzi pe toti fiindca, ti-am vazut profilul si mam uimit la cate intrebari ai raspuns pana acum si ai raspuns la mai multe intrebari decat am raspuns eu la scoala.
:)))) in timpul liber pe site, ca daca as fi cu prietenii n-ar mai sta cu mine ;) :)))
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-16T23:22:12+03:00

Un copil de 3 ani si parintii lui au mers la un muzeu.
Valuarea marfologica este un.
un⇒numeral cardinal cu valuarea adjectivala.
 Sper ca te-am ajutat!
 Bafta!
2 5 2