Răspunsuri

2014-07-16T21:11:05+03:00
Vantul bate cu putere
Picura
Nori..tunete.

:) 
Cand se ciocnesc norii :))) 
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-16T21:16:15+03:00
Noi ne dam seama cand vine plaia cand:
bubuie si fulgera,
picura,
se inoreaza si bate vantul puternic.
Bafta!
dar imi poti da si explicatiile stiintifice ca eu asta nu stiu
facusem la meteorologie optional, ca vrabutele se sclada in nicip deoarece umiditatea le ingreuneaza zborul...., si chiar am test, si este real, daca privesti in jurul tau