Pornind de la urmatoarele prefixoide si sensul lor notat intre paranteze,scrie exemple de cuvinte care sunt formate cu aceste.
bio(=viata)
anglo(=englez)
trans(=peste,dreasupra)
pseudo(=fals,aparent)
orto(=drept,corect)
zoo(=animalier)
hemo(=sanguin)
geo(=pamant)

2
biologic, biodegradabil, anglofil, transoceanic, transcontinental, pseudopode, pseudonim, otodontic, ortopedic, zoologie, hemoragie, geologie, geografie;)
ms
placerea este de partea mea :D , O seara frumoasa sa ai ;)

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-07-16T21:57:08+03:00
Biologie, anglofil, transoceanic,pseudonim,profiţi, zoologie, hemoragie.,geografie
1 4 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-16T23:12:22+03:00
bio(=viata)=bioritm, biologic, bioclinica, biologie.
anglo(=englez)=anglomaniacy, anglofil.
trans(=peste, deasupra)=transformice,transoceanic,trancendence.
pseudo(=fals, apparent)=pseudotropheus,pseudotropheus,pseudopode.
orto(=drept, correct)=ortodontie,ortodontic,ortopedie.
zoo(=animalier)=zooey, zoologie,zoom.
hemo(=sanguine)=hemoglobina, hemoragie,hemoroizi
geo(=pamant)=geografie,george,geologie.
Sper ca te-am ajutat!
Bafta!
5 4 5