Precizeza felul predicatelor enunturilor:Caprele negre erau protejate inca de pe atunci; incepand din anul 1999, parcul are administratie proprie, din 2004 a devenit membru al fundatiei Pan Parks, iar din 2007 este protejat.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T20:41:56+03:00
Erau protejate=verb predicativ la diateza pasiva

are=verb predicativ

a devenit=verb copulativ

este protejat=verb la diateza pasiva
Comentariul a fost şters
ms mult.. :)
n-ai pentru ce ;)
  • Utilizator Brainly
2014-07-16T22:02:56+03:00
Erau protejate=vb pred la diateza pasiva are=vb pred a devenit=vb copulativ este protejat=vb la diateza pasiva