Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-16T20:51:01+03:00
Intre scris, adevar si minciuna exista intre ele o legatura .Scrisul este total diferit de cele-lalte.El este folosit pentru mai multe lucruri: pentru a scrie scrisori, compuneri, biletele, texte, rezumate, povestiri etc... Fara scris nu ai putea citi si comunica.
  Adevarul este o metoda foarte buna si bine inteles total diferita de cele-lalte, cand gresesti ,  vorbesti ceva ce nu trebuia, iei o nota mica este bine sa spui adevarul , daca spui minciuni vor aparea conflicte in familie.
 Minciuna  este si ea diferita de cele-lalte.Are si ea felul ei de-a fi.Unii oameni mint si spun alte minciuni ce nu sunt adevarate inloc sa spuna adevarul.
 
 
2014-07-16T21:06:14+03:00
Scrisul se foloseste pentru a scrie scrisori, bilete, texte, propozitii si alele. de asemenea nu exista nici o legatura intre scris si adevar sau scris si minciuna. Sunt complet diferite.
Adevarul trebuie folosit mereu deoarece proverbul spune ca ''Minciuna are picioare scurte'',  ceea  ce  inseamna ca minciuna  va  fii    mereu prinsa    mai devreme   sau maitarziu! Desigur, adevarul nu seamana nici cu scrisul , nici cu minciuna.
Minciuna nu seamana nici cu scrisul, nici cu adevarul. Ea se foloseste de marea majoritatea lumii. Unii o folosesc pentru a se apara , dar alti o folosesc fara motiv. oricum ai dao minciuna nu e lucru bun.
3 3 3