Mihai parcurge un traseu de lungima a km (a∈R,a mai mare decat 0) in trei zile, astfel:In prima zi parcurge jumatate din lungimea traseului,a doua o treime din lungimea traseului, iar a treia zi restul.
Exprimati in functie de a, distanta parcursa de Mihai in fiecare din cele trei zile.
Va rog:)

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T18:34:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In prima zi parcurge  \frac{a}{2}

a doua zi parcurge  \frac{a}{3}

a treia zi a-(  \frac{a}{2} + \frac{a}{3} )
2 5 2
2014-07-16T18:42:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
In prima zi parcurge a/2,
 in a doua zi a/3
 iar ultima zi parcurge :
a-a/2-a/3=6a/6-3a/6-2a/6= a/6, adica o sesime
1 5 1