Precizeaza sensul afectiv sau ironic al diminutivelor din urmatoarele enunturi
A devenit si el un actoras la Teartrul National
Fratiorul meu a recitat poezia la absolvirea gradinitei ca un actoras
Directorul si-a promovat fratiorul
Si-au construit si ei o casuta cu cinci dormitoare,trei bai,un living si doua garaje

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T16:44:05+03:00
A devenit si el un actoras la Teartrul National-ironic
Fratiorul meu a recitat poezia la absolvirea gradinitei ca un actoras-afectiv
Directorul si-a promovat  fratiorul-ironic
Si-au construit si ei o casuta cu cinci dormitoare,trei bai,un living si doua garaje -ironic
2 4 2
2014-07-16T16:44:20+03:00