1.Marchati trasatura specifica descrierii stiintifice ( obiective ) :
a) implicarea afectiva a autorului
b) aparitia figurilor de stil / imaginilor artistice
c) utilizarea cuvintelor cu sensul de baza
2. Marcile lingvistice ale oralitatii sunt :
a) interjectii , exclamatii , vocative , interogati
b) descrieri obiective
c) prepondenenta imaginilor artistice

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T15:54:32+03:00
2014-07-16T16:08:47+03:00
1)  utilizarea cuvintelor cu sensul de baza  
2)  
interjectii , exclamatii , vocative , interogati                       
----------------------------------------------------------   
1 4 1