Media aritmetica a patru numere este 16,5.Aflati numerele stiind ca media aritmetica a primelor doua este 7,5;al treilea numar este de doua ori mai mic decat al patrulea,iar primul este cu 3mai mare decat al doilea.

2

Răspunsuri

2014-07-16T15:50:47+03:00
(a+b+c+d)/4=16,5 =>a+b+c+d=66
(a+b)/2=7,5 => a+b=15
d=2c
a=b+3

b+3+b=15
2b=15-3
2b=12 =>b=6  a=9
15+c+d=66
c+d=66-15
c+d=51
c+2c=51
3c=51
c=17 d=34
si b?
Ce b?
cu cat este egal b
Am scris cu cat este egal
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T16:03:56+03:00
(a+b+c+d):4=16,5
(a+b):2=7,5
d=c:2
a=b+3
a+b+c+d=16,5x4
a+b+c+d=66
a+b=7,5x2
a+b=15
b+3+b=15   
2b=15-3
b=12:2
b=6
a=6+3
a=9
a+b+c+d=66
9+6+c+c:2=66
c+c:2=51 se aduce la numitor conun
2c+c=51x2
3c=102
c=102:3
c=34
d=34:2
d=17


1 5 1