Scrie cel mai mic numar natural de 6 cifre care sa contina:

a. 6 cifre diferite;
b. 6 cifre indentice;
c. 6 cifre diferite si cifra zecilor 5;
d. 3 cifre consecutive care sa se repete.
Astept un raspuns !! :D

2

Răspunsuri

2014-07-16T13:58:08+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-16T14:17:34+03:00
a. Cel mai mic numar de 6 cifre diferite este 102 345.
b.Cel mai mic numar de 6 cifre identice este 111 111.
c.Cel mai mic numar de 6 cifre diferite si sa aiba cifra zecilor 5 este 123 450.
d.Cel mai mic numar de 6 cifre consecutive si sa se repete este 123 123.
Bafta!
11 4 11