Răspunsuri

2014-07-16T14:26:07+03:00
HB poti sa-l folosesti atunci cand vrei sa redai ceva luminos(senzatia de lumina) la hasuri foarte fine.
B-urile au mina mai moale si poti sa ajungi la un negru perfect.
B1 are duritatea medie si B6 e foarte moale
Cu cat marimea B e mai mare, cu atat mina e mai moale si tusele sunt mai intense,aproape de negru.
Depinde de ce vrei sa desenezi sau de foaia pe care o folosesti.
Sper ca te-am ajutat !
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T15:10:40+03:00
B-urile sunt moi (B1-mai tare decat B simplu,, B2 mai moale decat b! .... si tott asa... valavil tuturor B-urilor).. (mai moale=mai negru)...(cu cat numarul creionului este mai mare cu atat va desena mai intunecat(adica pe negru))..(poti sa ajungi la un negru perfect.)

H-urile sunt tari (H1-mai tare decat H simplu,, H2- mai tare decat H1 ... si tot asa.. pentru toate H-urile)...(
tari inseamna ca lasa linii mai dificile, abia se vad)...(daca vrem ca intr-un desen sa ne axam mai mult pe lumina)...(Creioanele H se folosesc mai mult pentru spatiile mari,ca fundalul.)

HB
-urile sunt medii (nici prea moi nici prea tari ... perfect pt)
...(.Nu se vede inchis,dar este vizibil)...(Nu poti obtine decat un gri mai inchis daca apesi cu el)...( la hasuri foarte fine.)

F-urile el se incadreaza intre H si HB. (este unul singur,nu este de mai multe tipuri)

daca vrei sa ai un aspect de lumina foloseste raidera


Comentariul a fost şters
chiar n-ai vrea sa-mi dai cea mai buna solutie... ca sa imi noteze si mie ca maestru ?!
hmmm (mie nu-mi multumesti)
scuze, dar nu am mai intrat ceva timp si nu ti-am vazut raspunsul... Multumesc mult pentru el