A)Scrieti solutia rationala a ecuatiei (x-3)(2x-radical3)=0
b)Scrieti solutia naturala a ecuatiei|x-1|=0
c)Scrieti solutia reala a ecuatiei radical3x-3=3x-3 ori radical din 3

2
la c este radical(3x-3) sau doar radical 3x?
doar radical din 3x

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T12:34:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) x - 3 = 0 sau 2x-radical3 = 0 => x = 3 care e nr. rational, sau, x =  \sqrt{3} / 2 care nu e nr. rational;

b) x - 1 = 0 => x = 1 care e nr. natural;

c) radical3x-3=3x-3 ori radical din 3 => 3x(  \sqrt{3} - 1 ) = 3( 1 -  \sqrt{3} ) => x = -1, care e nr. real.

Bafta!

2014-07-16T12:40:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A) x-3=0  ∧ 2x-√3=0
x=3       ∧  2x=√3
                     x= √3/2 ∈R

b)|x-1|=0
x-1=0
x=1 ∈N

b)x√3-3=3x-3√3

3x(√3-1)=3(1-√3)
x=-1