Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T12:05:15+03:00
Volum bazin= 3*2*2.5=15m³=15000 dm³
7.5 hl /ora=750 l/ora
stim ca 1l= 1dm³
15000:750= 20
Raspuns, in 20 de ore bazinul se va umple cu apa.
11 4 11
2014-07-16T12:06:24+03:00
Calculam volumul bazinului:acesta fiind 3·2·2,5=6·2,5=15 m³
transformam 15m³ in dm³⇒15m³·10³=15000 dm³
15 000 dm³ =15 000 Litri
7,5 hl=7,5·10²=7,5·100=750l
acum timpul este egal cu capacitatea bazinului impartita la debitul robinetului
⇒15000 l:750l/h=20⇒in 20 ore se umple bazinul
3 5 3