Răspunsuri

2014-07-16T10:56:31+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
D₁₀={1,2,5,10}
........................
2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T10:57:02+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 D_{10} ={1,2,5,10}
D D_{10} are ca divizori proprii pe 1 si pe 10 si ca divizori improprii pe 2 si pe 5
De fiecare data descompui un numar impartindu-l la 1,2(daca numarul e par) dupa criteriile de divizibilitate
4 4 4