A)Precizeaza valoarea morfologica a lui "s" din structura"s-arata bucurie si dar" b)Construieste un enunt in care acest cuvant sa fie conjunctie.

2
Am mai pus o intrebare cu mai multe exercitii va puteti uita va rog si peste ele si daca stiti sa imi raspundeti.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-16T10:18:43+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S- =pronume reflexiv

mergem la munte, dar ne vom plimba s-in parcul de langa cabane
3 4 3
2014-07-16T15:36:47+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
S = pronume reflexiv 

Te vei duce acolo s-anunţi sfârşitul jocului .
1 5 1