Răspunsuri

2014-07-15T21:38:08+03:00
Eu am citi aceasta carte si te pot ajuta cu cuvintele mele nu ginduri copiate de pe net.....Cartea Hagi Tudose de Barbu Delavrancea este una captivanta intrucit prezinta viata unui batrin care cea mai mare patima a lui o constituiau banii,agonisirea lor dar totusi ca avea bani nu ii cheltuia nici macar pentru necesitatile lui.Din aceasta carte poti trage o morala,ceea de a nu fi avar si de a trai orice clipa a vietii cit mai frumos
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-15T21:40:10+03:00
Aceasta carte trebuie recomandata deoarece este o carte deosebita ce prezinta viata unui om foarte bogat, dar si foarte zgarcit, tema fiind avaritia care dezumanizeaza, o tema ce nu se mai gaseste si in alte carti. Aceasta carte merita citita!

2 5 2