Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-15T20:07:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
9^{x+2}+9^{x+1}+9^x=91\cdot 3^{28}\\
9^x\cdot9^2+9^x\cdot9^1+9^x\cdot 1=91\cdot3^{28}\\
9^x\cdot(81+9=1)=91\cdot3^{28}\\
9^x\cdot91=91\cdot3^{28}\\
9^x=3^{28}\\
(3^2)^x=3^{28}\\
3^{2x}=3^{28}\\
2x=28\\
x=14
1 5 1
2014-07-15T20:11:46+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
 9^{x+2} + 9^{x+1} + 9^{x} = 91 *  3^{28}

Dam factor comun pe 9^x

 9^{x}*( 9^{2}+ 9^{1} + 9^{0} )=91* 3^{28}

 9^{x} *(81+9+1) = 91* 3^{28}

 9^{x} * 91 = 91* 3^{28} <=>  9^{x} = 3^{28} <=> 3^{2x}  3^{28} <=>2x=28 =>

=> x=  \frac{28}{2} = 14
1 5 1