Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T13:38:45+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
45673=5a+13

5a+13=45673

5a=45673-13
a=45660/5
a=9132
2014-02-09T13:40:16+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
45673=5a+13
5a+13=45673
5a=45673-13
a=45660/5
a=9132

Verificare =>  45673=5*9132+13 A