Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-15T16:18:40+03:00
Lefter Popescu - personaj principal
Doamna Popescu - personaj episodic
Comisarul Turtureanu - personaj episodic
Domnul Georgescu- personaj episodic
Chivutele - personaje secundare                 acestea sunt personajele
2014-07-15T16:18:46+03:00
Lefter Popescu, Domnul capitan Pandele, Comisarul Turtureanu, Domnul Georgescu