Răspunsuri

2014-07-15T16:19:55+03:00
116, 145, 174, 203, 232, 261, 290, 319, 348, 377, 406, 435, 464, 493, 522, 551, 580, 609, 638, 667, 696, 725, 754, 783, 812, 841, 870, 899, 928, 957, 986.

31 numere de 3 cifre se impart cu rest 0 la 29
 raspuns 31
17 3 17
sa-mi dai multumesc si cel mai bun .., daca vrei ?!
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-07-15T16:30:05+03:00
Asta este rezolvarea corecta:  986, 928, 957, 812, 870, 841, 725, 783, 754,  609, 667, 638, 522, 580, 511, 464, 493, 435, 377, 319, 348, 232, 261, 203, 290, 116, 174, 145.
31 de numere se impart cu rest 0 la 29.Rezolvarea am facut-o inmultind pe 29  cu toate numerele pana rezultatul dadea un numar de 4 cifre.
____________________________________________________________________________
Sper ca team ajutat!
Bafta!
11 4 11
Exista o metoda mult mai usoara si mai rapida aflam primul numar si ultimul:4*29=116 si ultimul fiind 29*34=986 deci.. 116=29*4,145=29*5......986=29*34
De aici rezulta 34-4+1=30+1=31 de numere