Răspunsuri

2014-07-15T14:30:06+03:00
Notam cele doua numere cu a si b
a-b=795
a:b=7,r 15⇒a=7·b+15
7·b+15-b=795
6·b+15=795
6·b=795-15=780
b=790:6=130
a=7·130+15=910+15=925

Cele doua numere a si b sunt : a=925
                                              b=130
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-15T14:32:01+03:00
A-b=795
a:b=7 rest15
a=7b+15
7b+15-b=795
6b=795-15
6b=780
b=780:6
b=130
a=7x130+15
a=910+15
a=925
925-130=795

1 5 1