Răspunsuri

2014-02-09T13:30:08+02:00
Te poti lega de faptul ca atunci cand esti tanar ai tot timpul inainte, toate usile ti se deschid, te poti lega de faptul ca daca iti doresti ceva din tot sufletul pana la urma vei reusi, esti tanar si esti plin de sperante, inca nu ai cunoscut esecul ca sa te lasi invins, ai chef de viata, dorinta de a ajunge cat mai departe in viata, de a fi mai bun decat ceilalti, ca ti-ai trasat un drum, un destin si nu te abati de la acel drum.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T13:39:06+02:00