Răspunsuri

2014-07-15T14:17:18+03:00
Da,fiind prima limba se pune foarte  mult accent pe gramatica
pai si la ce timpuri trebuie conjugate? ca eu stiu doar cateva..
passe compose,imperfait,present,futur simple,futur proche,conditionel,subjonctif..
multumesc.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-15T14:17:57+03:00
Poate discheta de verbe 
Si nu cred ca este obligatoriu, eu am cumpartat-o in a 5a ca sa invat mai usor
1 5 1