Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-15T14:19:27+03:00
Perfect compus :Eu am citit foarte mult in vacanta
perfect simplu El citira despre tine.
mai-mult-ca-perfect. Noi citiseram despre Catelul Bran
imperfect.: Cand m-ai strigat eu citeam
1 5 1
2014-07-15T14:20:12+03:00
Perfect compus :  Toti copiii au citit câte o poveste . 
perfect simplu : Deşi citirăm tot ce ni se spuse , nu am fost apreciaţi . 
mai mult ca perfect : El citise anunţul din ziar . 
imperfect : L-am prins când îmi citea jurnalul.