Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T13:19:28+02:00
[(1+100) *100]:2 
[ 101*100] : 2 
101 *50 
5050
ca sa intelegi : adunam primul cu ultimul termen , rezultaul in inmultim cu nr de termeni , si apoi impartil la 2 ;) :)

Dar cum aflu nr. de termeni ??? :D
2005 + 1 , imparti la 2 si scazi 1
2006 : 2 -1 = 1002
nr de termeni
thanks :*
2014-02-09T13:26:29+02:00
N(n+1)\2 adica numarul 100 * 101\2
Dar cum aflu nr. de termeni ... ca la 1+3+5+...+2005
Ala ... n