Răspunsuri

2014-07-14T19:58:02+03:00
Cred ca se refera la razele de soare care bat pe o frunza care s-a desprins dintr-un mugur ...pt.ca sintagma provine din frunza de emil garleanu
21 3 21
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-14T20:07:43+03:00
Eu cred ca inseamna:
s-a impletit pe dansa ca o sarma de aur=ca s-a incurcat
cu potiru plin de colbul aurului mirositor=putred de bogat
Sper ca te-am ajutat, cat de cat!
23 4 23