Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-14T17:57:32+03:00
A+b+c=257

93+b+c=257
b+c=257-93
b+c=164

b=1/3 din c

b=1/3 *c

b=c/3

c/3+c=164  aducem la acelasi numitor
c+3c=492
4c=492
c=123

b=123/3=41
Sunt clasa a-III-a.Inca nu am invatat cu numitor! Trebui rezolvata cu segmente, altfel nu inteleg! Mersi!
2014-07-14T17:59:44+03:00
Notez termenii cu b si c.
b=1/3 x c
93+b+c=257
1/3 x c +c=164
4c/3=164
c=492 :4
c=123=>b=41