Răspunsuri

2014-07-14T17:21:47+03:00
 Consider că fiecare dintre noi are dreptul de a fi informat cu privinţă la un mod de viaţă sănătos , mai ales în ceea ce priveşte alimentaţia .Aşadar afirm că aceste campanii au un important rol în cultura noastră , pentru că , deşi avem libertatea de a alege , de a gândi pentru noi înşine , nu mulţi sunt cei care se folesesc de mijloacele pozitive , lăsându-se puternic influenţaţi de cele negative care se reflectă în astfel de campanii de educare . 
3 4 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-14T17:25:46+03:00
In opinia mea  rolul campaniilor de educare in ceea ce priveste alimentatia sanatoasa. are o foarte mare importanta.
Copiii trebuie sa cunoasca de mici alimentele sanatoase si pe cele nesanatoase,trebuie sa stie sa le diferentieze. Daca pastram de mici anumite regui cu privinta la un regim sanatos pe parcursul vietii nu vom avea probleme de sanatate
3 3 3