Răspunsuri

2014-07-14T16:40:48+03:00
In chimie, tautomeria reprezinta proprietatea unor substante organice izomere de a trece cu usurinta una in alta.
Tautomerii sunt compusi organici care sunt incovertibili printr-o reactie chimica
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-14T16:45:06+03:00
Tautomer,daca ai pus intrebarea la chimie, se refera la izomerii care se obtin prin tratarea alchinelor cu apa.
Enolul (alcoolul) obtinut prin reactia alchinei cu apa este tautomer cu cetona sau aldehida formata,depinde de unde se afla tripla legatura.
Spre exemplu tratarea propinei cu apa
CH3-C---(leg tripla)CH + H2O ---> CH3-C=(leg dubla)CH2
                                                       OH
acest alcool obtinut este instbil de aceea el se va transforma in propanona=acetona.
Astfel,propen-2-ol si propanona sunt tautomeri
2 5 2