Răspunsuri

2014-07-14T16:16:42+03:00
Mii de fulgi de zapada se astern peste sat.
Unde mi-i caciula? Vreau sa ma bulgaresc!
Mii de stele de gheata cad peste sat. Copiii cu obrajii rosii fac oameni de zapada.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-14T16:43:03+03:00
Mii de fulgi acopera strada, copacii si casele.
Soarele straluceste, facand sa sclipeasca zapada ca mii de stele.

Iarna, desi uneori mi-i frig este anotimpul meu preferat.
Mi-i nespus de bine cand alunec cu sania pe partie.
3 4 3