Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T13:00:27+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=97
a:b=4,7
a=4b+7

4b+7+b=97

5b=90
b=90/5
b=18

a=4*18+7
a=79
2 5 2
2014-02-09T13:01:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=97
a:b=4 rest 7
a=4b+7 si inlocuim in suma
4b+7+b=97
5b=97-7
5b=90
b=18  a=4*18+7  a=72+7=79
1 5 1