În tabelul de mai jos este prezentată repartiția pe lună a salarului pe perioada septembrie 2013-ianuarie 2013:
__________________________________________________________________________________
Luna | Septembrie.2012 | Octombrie.2012 | Noiembrie 2012 |Decembrie 2012| Ianuarie 2013
__________________________________________________________________________________
Salar(lei) | 880 | 875 | 900 | 935 | 920
_________________________________________________________________________________

1)Luna in care a primit salarul cu valoarea cea mai mare este:
A)Octombrie.2012 B)Ianuarie.2013 C)Decembrie.2012 D)Noiembrie.2012

2)Salarul mediu realizat pe perioada septembrie.2012-ianuarie.2013 este:
A)920 lei B)900 lei C)902 lei D)910 lei

2
imediat :)
:*
orice-ar fi ție iți dau cel mai bun raspuns :*
iesti cea mai tere te pwp
”tare”

Răspunsuri

2014-07-14T12:11:25+03:00
Pentru a afla cea mai mare remunerație comparăm salariul
935, 920, 900, 880, 875
Se găsește numărul cel mai mare 935, iar salariul cel mai mare a fost obținut în decembrie 2012
2) salariul mediu este media aritmetică a celor 5 salarii
Sm= \frac{S1 + S2 + S3 + S4 + S5}{5}  = \frac{880 + 875 + 900 + 935 + 920}{5} = \frac{4510}{5} = 902 lei
Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-14T12:17:51+03:00
1)decembrie 2012(935)
2)880+875+900+935+920=4510:5
                                        =902
deci e c)
1 5 1