Construieste trei enunturi in care sa existe : a.un subiect exprimat prin pronume demonstrativ de departare; b.un nume predicativ exprimat prin pronume posesiv; c.un atribut substantival prepozitional.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-14T12:02:21+03:00
Acela imi este prieten
Caietul este al meu.
Mirosul de liliac imi aminteste de tine
3 5 3
2014-07-14T12:03:00+03:00
A) acela a castigat concursul de cultura generala

b)cartea este a lui

c)cartea de literatura nu a fost citita
1 5 1