Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T21:12:40+03:00
Este un roman modern de tip subiectiv , de analiza psihologica,fiind ,totodata, si un roman al autenticitatii si al experientei.
Romanul modern se mai numeste si ionic .Deci da e ionic
Multumesc!
2014-07-13T21:14:08+03:00
Este un roman modern.De roman ionic nici nu am auzit
Sunt 3 tipuri: doric, ionic si corintic. Spre exemplu, romanul "Ion" este doric.