Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T21:00:50+03:00
3,27* 0,2=0,654

2,9*7,8=22,62

18,2 * 3,93=71,562

3,8* 7,02=26,676

1,285* 4,3=5,5255

0,(5)= 5/9
3,8=3 intregi 8/10= 3 intregi 4/5= 19/4

19/4 *5/9= 95/36=2,638
3 5 3
2014-07-13T21:03:27+03:00
1.0.654=654/1000=327/500
2.22.62=2262/100=1131/50
3.141.48=14148/100=7074/50=3537/25
4.26.676=26676/1000=13338/500=6669/225=2223/75
5.5.5255=55255/10000=11051/2000
6.38/10 ori 5/9=190/9
1 5 1