Răspunsuri

2014-02-09T12:40:09+02:00
In povestea " Fetita cu chibrituri " , autorul Hans Christian Andersen ne prezinta o fetita de vreo 6 anisori  ce fusese abandonata de catre parintii sai . 
Era ajunul Craciunului , si fetita avea doar un pantof si o rochita pe ea . Unui trecator i se facuse mila de ea si i-a dat niste chibrituri . Copila aprindea cate un chibrit ca sa se incalzeasca . 
Povestea se termina , insa , foarte trist . Fetita era inghetata a doua zi , cu un chibrit in mana . 

82 3 82
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T12:44:25+02:00
Este iarna si o fetita mica umbla prin zapada.Avea numai o rochita si doi slapi mari.Unul il pierduse cand a trecut strada si celalalt l-a dat unui baiat fiindca avea nevoie sa faca un leagan.Ea avea doua cutii de chibrituri.Se opri intr-un colt,aflat intre doua case.Ea aprinse un chibrit.Indata aparuse o soba , dar dupa ce s-a stins chibritul , soba a disparut.Deindata aprinse un alt chibrit.Acum a aparut o masa cu tacamuri de potelan si o gasca fripta, dar gasca s-a ridicat , a luat furculita si cand sa se duca in spatele fetei s-a stins chibritul. Fata a mai aprins un chibrit. Ea se afla sub un brad foarte mare.Lumanarile bradului se transforma in stele , dar una a cazut. Fetita si-a dat seama  ca bunica ei buna a murit.Fetita si-a intalnit bunica , aceasta lumina foarte tare. Fetita si-a aprins toate chibriturile  ca sa mai stea cu bunica sa.Fetita i-a spus bunicii sa o ea si pe ea in rai Fetita si bunica au zburat fericite catre Dumnezeu.Fetita era moarta de frig.Oamenii tot spuneau vorbe despre ea , dar nici unul nu a vazut ce a vazut fetita.
168 4 168