Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T20:10:07+03:00
TITLUL: Moara cu noroc
AUTORUL: Ioan Slavici
LOCUL SI TIMPUL DESFASURARII ACTIUNII: Acţiunea se desfăşoară pe parcursul unui an, între două repere temporale cu valoare religioasă: de la Sfântul Gheorghe până la Paşte.
PERSONAJELE: Ghita-personaj principal, Lica Samadau, Ana(sotia lui Ghita), batrana si copii(personaje episodice), jandarmul Pintea(personaj secundar)

4 4 4
2014-07-13T23:02:51+03:00
Titlul: moara cu noroc. Autorul:ioan slavici Personaje: ana , ghiţă ...nu mai imi amintesc foarte multe dar iti mai scriu la comentarii...
Personaje: pintea (jandarmul), lică.
Acţiunea se desfăşoară de-alungul unui singur an..
Cam atata.