Intr-o populatie de soricei 25% sunt albi si 75%sunt negri.Dintre cei albi 50% sunt cu ochi negri 20% au ochi albastri.Daca stim ca 99 de soricei au ochi albastri cati soricei sunt in total ?multumsc!!

2

Răspunsuri

2014-02-09T12:34:48+02:00
X-nr de soricei
 \frac{25x}{100} -albi
 \frac{25x20}{10000} =99 -soricei albi cu ochi albastri
rezolvand rezulta 1980 soricei

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T12:46:05+02:00
Soricei albi 25/100 x=a ⇒ x=100 a/25
 Soricei albi cu ochii albastri sunt 20/100a=99 ⇒a= 99*5=495

x= 4*495=1980
verificare
25/100 1980=495
20/100 495= 99

1 5 1