L-a dus să vadă un meci pe stadion.
Tot ceea ce a contat a fost faptul că l-a adus înapoi cu bine.
A fost acuzat că l-a lucrat pe la spate.
A făcut totul pentru a-i fi mai bine fiului ei.
A-i trece cu vederea toate greşelile nu este bine.
A-i face bine nu înseamna a-i crea un rost în viaţă.
Tot ceea ce ai făcut până acum a fost în zadar.
Ai muncit mult şi vei fi recompensat.
Ai dat tot ce se putea da.
ortograme: te-ai, s-a, l-a, a-i, ai
iau, sau, s-a, sa, n-ai, nai

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T19:30:59+03:00
1)v-am vazut ieri la cinema
2)vreau sa-i spun ca ies
3)as dori sa-mi dati un tichet
4)te-au surprins florile care le-a primit
5)sa vad ce i-ai cumparat
6)sa iti arat ce-au facut cei doi
7)l-am alungat cand am vazut ca vine spre mine
8)l-ai vazut cand au fugit?
9)vrei sa-mi zici ce avem de facut?
10)noi am fost primii
ortogramele: v-am, sa-i, dati, te-au, i-ai, ce-au, l-am, l-ai, sa-mi, noi
1 5 1
2014-07-13T19:39:34+03:00
V-am
Sa-i
Ne-a
Sa-l
Te-au
Te-am
V-ati
Ce-au
Ce-ati
L-ati
L-au
De-a
Ca-i
1 5 1