Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T19:02:34+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Pentru ca fractia sa se simplifice prin 12 trebuie ca numaratorul si numitorul  sa fie divizibile cu 12.
Un numar este divizibil cu 12 daca este divizibil cu 3 si 4.
x∈{2,8}
a∈{3,6,9}
Sunt 2x3=6 fractii care se pot simplifica prin 12.
b apartine lui 3,6,si 9,nu?
adica unde-i x si unde-i a
x∈{2,8}
a∈{3,6,9}
2014-07-13T21:45:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
X trebuie sa indeplineasca conditiile:
1. Ultimele 2 cifre  (x4) luatea ca numar de 2 cifrre sa fie divizibil cu 4
2. 3 + x + 4 sa fie multiplu de 3
=> x ∈ {2; 8}
La numitor ultimele 2 cife sw divid cu 4 si se divid si cu 3.
=> a poate fi orice numar multiplu de 3
=> a ∈ {0; 3; 6; 9}

Problema nu cere sa scriem fractiile, dar ne cere sa aflam numarul lor.
Pentru oricare combinatie de la numarator, se poate folosi o combinatie de la numitor.
Numarul de fractii care se pot simplifica cu 12 este:
n = 2 * 4 fractii = 8 fractii.


Conform celor spuse de dumneavostra, numerele naturale de 3 cifre sunt 000,001,002,003,...,999. Ceea ce este fals.
Nu asta am spus. Un numar intreg de 3, cifre de eexemplu, sa alegem numarul 517 care este egal cu 0000000......0000000517, nin care cifrele semnificative sunt formate din 517. Pentru a nu crea confuzii, luam un numar care are cifra zero in componenta, de ex. 20073 care este 000000000.....00000000000000020073. Cifrele semnificative sunt cifrele "20073"
Cifrele semnificative incep de la cifra unitatilor spre stanga si se termina la ultima cifra diferita de zero. In acest interval pot fi cifre egale cu zero. Aceasta definitie a numerelor se gaseste sau ar trebui sase gaseasca in primele 3 - 4 pagini a primului manual de algebra in liceu sau poate mai devreme.
Ok. Mi-am spus opinia mai sus. O seara buna!
mersi de raspuns,dar deocamdata eu sunt in gimnaziu .:)