Mama a plantat in gradina panselute, lalele si narcise, cate doua randuri din fiecare. Stiind ca panselutele erau cate 6 pe un rand, lalele cate 4 iar narcise cate 3 pe un rand, afla cate fire de flori a plantat in total.

2
imi faci si mie acest raspuns cel mai bun raspuns , te rog frumos :)
pai
multumesc
cu placere acceptami cererea de prietenie
am acceptat-o

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-09T12:25:20+02:00
Panselute = 6*2 = 12 
lalele = 4*2 = 8 
 narcise = 3*2 = 6 
total = 12+8+6 = 26

2014-02-09T12:35:13+02:00
Panselute=6x2=12
lalele=4x2=8
narcise=3x2=6
6+8+12=26