Rescrie propozitiile corectand greselile :

1. Nici cand nu am avut o nota mai mica.

2. Nu conteaza nicicat de mult imi place mie dansul si nici cat de ieftine sunt cursurile.

3. Nicicand invat nu ma asculta la istorie.

4. Traia o data un imparat care rare ori poruncea ori ce dorea.

5. Sa fuga Unde sa se duca sa sentoarca la pravalie Nare sal omoare doar.

6. Ce poftesti dumneata domnule

7. Oameni buni zice boierul acela tare ma bucur ca vad chef si voiebuna in tara Moldovei

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T17:24:36+03:00
1. Nicicand nu am avut o nota mai mica. 
  2. Nu conteaza nici cat de mult imi place mie dansul si nici cat de ieftine sunt cursurile. 
 3. Nici cand invat nu ma asculta la istorie. 
  4. Traia odata un imparat care rareori poruncea orice dorea. 
  5. Sa fuga Unde sa se duca sa se-ntoarca la pravalie N-are sa-l omoare doar.   
  6. Ce poftesti dumneata ?     
7. Oameni buni, zice boierul acela, tare ma bucur ca vad chef si voie buna in tara Moldovei 
1 5 1
2014-07-13T23:00:54+03:00
1. Nicicand nu am avut o nota mai mica.
2. Nu conteaza nici cat de mult imi place mie dansul si nici cat de ieftine sunt cursurile.
3. Nici cand invat nu ma asculta la istorie.
4. Traia o data un inparat care rareori poruncea orice dorea.
5. Sa fuga unde sa se duca, sa se-ntoarca la pravalie, n-are doar sa-l omoare.
6. Ce poftesti dumneata, domnule?
7. Oameni buni, zice boierul acela, tare ma bucur ca vad chef si voie buna in tara Moldovei
 Sper ca e de-ajutor!

1 5 1