Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T17:36:26+03:00
(x - 1) / (√3 + 2)   + x = 2 - √3     l  * (√3 + 2)     pentru a scapa de numitor

(x - 1) + x(√3 + 2) = 4 - 3
 
x(1 + √√3 + 2) - 1 = 1
x(√3 + 3) = 2
=> x = 2 / (√3 + 3)

1 5 1
2014-07-13T19:20:59+03:00
x - 1) / (√3 + 2)   + x = 2 - √3     l  * (√3 + 2)
(x - 1) + x(√3 + 2) = 4 - 3
x(1 + √√3 + 2) - 1 = 1
x(√3 + 3) = 2
=> x = 2 / (√3 + 3)