1)Explica rolul virgulei in structura:
-Baietas,baietas, arunca-ma-n apa.

2)Mentioneaza ce parte de vorbire este fiecare dintre cuvintele din paranteza din secventa:
(Ion Andreescu)a fost (unul) (dintre) (cei mai cunoscuti) pictori romani

3) Precizeaza functia sintactica a cuvintelor din paranteza din secventa:
(Si)-a continuat (apoi) studiile la Paris.

VA MULTUMESC PENTRU AJUTOR!!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-07-13T15:29:54+03:00
1) Virgula marcheaza o repetitie si inacelasi timp delimiteaza un substantiv in cazul vocativ de restul propozitiei
2)Ion Andreescu-substantiv propriu
unul-pronume nehotarat
 dintre-prepozitie
 cei mai cunoscuti-adjectiv
3)si- subiect
apoi-complement circumstantial de timp
2 5 2
  • Utilizator Brainly
2014-07-13T15:31:09+03:00
1) virgula marchează vorbirea directă,dialogul 2) Ion andreescu - subst comun. 3)Şi - cuvânt de legătură Apoi -adverb de timp :)
1 5 1